30 Temmuz 2010 Cuma

27 Temmuz, 13:30
Şimdi hemcinslerim kızacak ama herkes kendini bilir.hayata ve diğer kadınlara çalım atmaya uğraşmayan kadınları tenzih ederim. yirmili ve otuzlu yaşlarımda Pollyanna' cılık oynadım uzun bir süre :)) ve aslında bunun insanın kendini kandırmasından öte bir yarar sağlamadığını gördüm.yaş otuzbeş ti artık.Börtü, böcek,çiçekler,gökyüzü ....aman Allahım kendi kendime gaz verdiğim :)) dönemlermiş:))bir de yönümü insanlara döndüğümde,insanların,insanlığının yerinde yeller estiğini gördüm.bencilleşmişler,kuyuculuk kurslarına başlamışlar bilmem kaçıncı döneme devam ediyorlardı...bir yarıştır almış başını gidiyordu..kah çocuklarını yarıştırıyorlardı sınavlarda(kendi eksikliklerini çocuklarının üzerinde tamamlama telaşı)kah, Senin evin mi güzel benimki mi...o bunu almış bende almalıyım,hırs....söylesen inkar ederler aaaa... ben mi asla! hiç işim olmaz öyle şeylerle ..Tabii bir müddet alık alık baktım,Nereye koşuyorlar kestirmeye çalıştım,nedenini anlayamamıştım zira :))sonra unuttum börtü böcekle ilgilenmeyi..onların arasına da dahil olamadım,üzgün değilim...ama kadınlar alemine yabancı kaldım :)) hobi edindim.ve hala yanımda konuşulanları dinlerken bazen verecek cevap bulamıyorum.insanın çevresine yabancılaşması ...bu olsa gerek..diyorum ya ben havayla suyla mutlu olmayı denerkene,onlar bir yarışa soyunmuşlar,finish e varmışlar geri dönüyorlardı....birilerini dinlerken,yüksekten bakmayı,ağız burun kıvırmayı öğrenemedim''ben bir garip keloğlanım'' modunda kaldım.Bu durum sinir bozucu olmaya başlıyor bir vakit sonra ....ama ,şu saatten sonra bütün ismek leri takip edeceğim çok bilmişlik,kibir,riya kursları açıyorlar mı ?herşeyin kursu var bunlarda vardır belkilim :) zararın neresinden dönersem kardır...işin garip tarafı,bütün bunları elifi elifine uygulayanlar bir masumiyet abidesi gibi dolaşıyorlar,öylesine saf ve temiz (billur tuz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder