30 Temmuz 2010 Cuma

KÖPRÜ :)))

>>> Adamın biri California'da bir kumsalda yüzerken ayağı eski bir lambaya>>> takılmış, adam lambayı kumların içinden çıkarmış.>>>>>> 'Belki cin çıkar' deyip ovalamış lambayı, cin çıkmış.>>> Cin demiş ki; 'Bu, bu ay içinde dördüncü çıkarılışım ve bu isten>>> sıkılmaya başladım,bu yüzden 3 dileği unut.>>> Sadece 1 dilek hakkin var!'>>>>>> Adam oturmuş ve bir sure düşünmüş ve ;>>>>>> 'Her zaman Hawaii'ye gitmek istedim ama uçaktan korkarım ve deniz beni>>> çok tutar.Benim için Hawaii'ye bir köprü yap böylece arabayla oraya>>> gidebileyim' demiş.>>>>>> Cin gülmüş ve 'Bu imkansız. Bu isin lojistigini düşün! Köprünün>>> ayakları nasıl Pasifik'in dibine ulaşabilir? Ne kadar beton>>> gerektiğini, ne kadar çelik gerektiğini düşün. Hayır, başka bir dilek düşün' demiş.>>>>>> Adam tamam demiş ve gerçekten güzel bir dilek düşünmeye başlamış.>>> En sonunda, 'Dört kere evlendim ve boşandım. Bütün karılarım her zaman>>> duyarsız olduğumu ve onunla ilgilenmediğimi söylerdi..>>> Bu yüzden, kadınları anlayabilmeyi diliyorum.>>> Nasıl hissettiklerini ve neden ağladıklarını, bir şey söylemedikleri zaman gerçekten ne istediklerini. ..>>> Onları nasıl gerçekten mutlu edebileceğimi bilmek istiyorum... '>>>>>> Cin cevap vermiş:>>>>>> 'Köprü; iki şeritli mi olsun, dört şeritli mi?'>>>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder